fredag den 16. januar 2015

Christel Wiinblad af Christel Wiinblad

Jeg har fantasier
om at være kvinden
med fantasier om kvindesex
på offentlige toiletter,
om gruppesex
efter rockkoncerter
i skumle baglokaler
om at blive straffet og forsvinde
under fotografier
af geder og køer -
jeg drømmer
også de sædvanlige
tilladte forbudte fantasier
for almindelige mennesker
som mig

og jeg passerer hende,
jeg glider ind i hende, ind i den kvinde,
ind i den del af mig
der forført og tortryllet
aldrig kan få nok og slet ikke
kan få det hårdt nok
og bryder så sammen
af ædru, stædig
og næsten ikke genert
igen med det hele løbende
rundt i kroppen
og alt for meget udenpå
som digte, blomster
og ridelektioner
så kedeligt, vidunderligt,
heftigt og banalt

at det brænder og gør ondt
som forår, musvitter
og et pludseligt sammenbrud
under en tom
blå himmel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar